» Regulamin

Regulamin

I. Postanowienia Ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady zakupów w Sklepie internetowym www.laportofino.pl. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

  2. W przypadku, gdy zamawiającym jest konsument, w rozumieniu przepisu art. 221 Kodeksu cywilnego, przepisy niniejszego regulaminu mają zastosowanie wyłącznie, jeżeli przepisy "Regulamin zamówień dla konsumentów" nie stanowią inaczej.

  3. Produkty prezentowane w Sklepie internetowym nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego. Sklep internetowy  dokłada wszelkich starań dotyczących tego, aby prezentowane na stronie internetowej informacje dotyczące  prezentowanych produktów były zgodne z danymi katalogowymi producentów, jednak sklep internetowy zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów na stronie.

II. Ceny i oferta

  1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż wysyłkową mebli, wieszaków, kwietników, półki na buty, regały drewniane itp. Tak jak i całej reszty dostępnej oferty asortymentu La Portofino.

  2. Wszystkie oferowane produkty są nowe i oryginalne.

  3. Cena sprzedaży ustalana jest zgodnie z obowiązującym cennikiem. Cena towaru w momencie złożenia zamówienia jest wiążąca dla obu stron transakcji. Wszystkie ceny na stronach www.laportofino.pl, podawane są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT liczony według stawki obowiązującej w chwili złożenia zamówienia. Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany cen wszystkich towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania i wycofywania towarów z oferty, ogłaszania i przerywania lub zmiany warunków akcji promocyjnych i wyprzedaży.

  4. W przypadku zakupów hurtowych istnieje możliwość negocjacji warunków sprzedaży z wyjątkiem produktów objętych promocją.

III. Zamówienia

  III a. Składanie Zamówień

  1. Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem procedury zakupowej dostępnej pod adresem internetowym www.laportofino.pl, drogą e-mailową info@laportofino.com  lub telefonicznie +48 790 703 283

  2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonywanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia lub wysłanie zamówienia drogą mailową na info@laportofino.com.

  3. Niezależnie od wybranej formy zakupów kupujący zobowiązany jest do wyboru odpowiadającej mu formy płatności, formy dostarczenia przesyłki oraz podania  prawdziwych danych teleadresowych – jest to niezbędne do zrealizowania zamówienia. Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości.

  4. Zamówienia drogą elektroniczną można składać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu pod adresem www.laportofino.pl lub drogą mailową info@laportofino.com. W przypadku zamówień złożonych poza godzinami pracy sklepu ( po godz. 1600) przystąpienie do ich realizacji nastąpi w następnym dniu roboczym. Telefonicznie zgłoszenia przyjmowane są w godzinach pracy sklepu od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do1600.

  5. Zamawiający zostanie poinformowany o przyjęciu zamówienia e-mailem lub telefonicznie. Sklep internetowy po otrzymaniu zamówienia przystępuje do jego weryfikacji, a następnie informuje Kupującego, najpóźniej w terminie 5 pełnych dni roboczych, od chwili złożenia zamówienia o przyjęciu go do realizacji, chyba że realizacja zamówienia okaże się niemożliwa z przyczyn, o których mowa w niniejszym Regulaminie. W takim przypadku Sklep internetowy informuje Kupującego w terminie wskazanym w zdaniu poprzedzającym, o przyczynach, z powodu których zamówienie nie może zostać zrealizowane oraz może zaproponować zmiany w zakresie realizacji zamówienia. Brak akceptacji przez Kupującego przedstawionych przez Sklep internetowych warunków realizacji zamówienia jest jednoznaczny także z anulowaniem zamówienia pierwotnie złożonego przez Kupującego.

  6. Zamówienia złożone na odrębnym zgłoszeniu traktowane będą jako odrębne zamówienia.

  III b. Dostępność towaru

  1. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie.

  2. Obsługa Sklepu internetowego dokłada wszelkich starań, aby dostępność towarów na stronach w każdym momencie odzwierciedlała stan faktyczny. Z powodu jednak sezonowości asortymentu i dużej dynamiki sprzedaży nie jest to zawsze możliwe. Ewentualna niedostępność towaru, który podczas składania zamówienia był dostępny, może mieć miejsce, gdy zamawiany towar został wyprzedany z magazynów w okresie pomiędzy aktualizacjami informacji o jego dostępności. Dostępny podczas zamówienia towar w magazynie sklepu może okazać się niedostępny, gdy w krótkim okresie czasu wpłynie więcej zamówień niż aktualny stan magazynowy. W tym wypadku zamówienia będą realizowane wg kolejności ich wpływania.

  3. W przypadku chwilowego braku towaru pracownik sklepu informuje Kupującego o możliwość indywidualnego ustalenia terminu realizacji zamówienia lub skorzystania w zamian z innej oferty produktowej.

  4. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Kupujący jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji zaproponowanej przez Sklep internetowy (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania), a jeżeli nie zgadza się na realizację zamówienia na zaproponowanych przez Sklep internetowy warunkach – wówczas jest to jednoznaczne z anulowaniem zamówienia.

  III c. Realizacja zamówień

  1. Zamówienia na produkty znajdujące się w ofercie sklepu jako promocja lub wyprzedaż realizowane są wg kolejności, aż do chwili wyczerpania zapasów lub zakończenia akcji promocyjnej.

  2. Zamówione towary można odebrać osobiście w siedzibie firmy lub zostaną one doręczone w sposób, który został wybrany podczas składania zamówienia. Koszty dostarczenia Kupującemu zamówionych przez niego produktów obciążają Kupującego.

  3. Realizacja zamówienia nastąpi niezwłocznie po zawarciu umowy, przy czym przesyłka zostanie wysłana nie później, niż w terminie 40 dni roboczych od dnia zawarcia umowy i zaksięgowania pieniążków na koncie firmowym, przy czym Sklep internetowy podejmuje wszelkie starania, aby wysyłka została nadana następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia.

IV. Zapłata i wysyłka

  1. Należność za zamówiony towar Kupujący może uregulować w następujący sposób:

    1. korzystając z systemu płatności elektronicznych PayU, PayPal przy użyciu karty płatniczej lub przelewu elektronicznego (wszystkie produkty);

    2. korzystając z systemu ESERVICE przy użyciu karty płatniczej (wszystkie produkty);

    3. przelewem elektronicznym - przedpłata na konto (wszystkie produkty);

    4. za pobraniem przy odbiorze przesyłki (dot. Asortymentu La Portofino).

  2. Wybór formy zapłaty należy do Kupującego (następuje to podczas składania zamówienia).

  3. W przypadku płatności kartą płatniczą zamówienie zostaje skierowane do realizacji w momencie autoryzacji transakcji, natomiast przy przelewie w chwili zaksięgowania płatności na koncie Sklepu internetowego.

  4. W przypadku, gdy Kupujący wybierze płatność elektroniczną, a zamówiony produkt będzie niedostępny na stanie magazynowym – wtedy pracownik Sklepu internetowego informuje Kupującego o zaistniałej sytuacji, a Kupujący  podejmuje decyzje, czy czeka aż produkt będzie dostępny, czy rezygnuje z zamówienia. W razie rezygnacji wpłacona kwota zostanie odesłana na numer konta podany przez Kupującego.

  5. Wydanie zakupionego towaru następuje w momencie przekazania przesyłki przez firmę, świadczącą na rzecz Sklepu internetowego usługi polegające na dostarczaniu przesyłek, chyba że strony postanowią inaczej.

  6. Chwilą wykonania zawartej umowy sprzedaży przez Sklep internetowy jest dzień odbioru przesyłki przez Kupującego.

  7. Koszt wysyłki produktów oferowanych przez firmę La Portofino pokrywa Kupujący.

  8. Koszt wysyłki uwidoczniony jest na stronie Sklepu internetowego i  jest zgodny cenami firm świadczących usługi przewozowe. 

  9. Do każdego sprzedanego towaru standardowo dołączana jest faktura VAT, która jest dowodem zakupu w Sklepie internetowym.

  10. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Kupującego towary są skompletowane i gotowe do wysyłki. W przypadku realizacji części zamówienia (brak dostępności części zamówionych towarów), faktura VAT wystawiona jest po uzgodnieniu z Kupującym zakresu realizacji niekompletnego zamówienia.

V. Zwrot towaru

  1. Kupujący ma prawo do zwrotu towaru w terminie 10 dni kalendarzowych od daty jego dostarczenia, bez podania przyczyny.

  2. Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania. Do przesyłki muszą być dołączone oryginały wszystkich dokumentów, z którymi produkt został dostarczony do Kupującego oraz oświadczenie Kupującego o skorzystaniu z prawa zwrotu towaru i formie rozliczenia. Koszt wysyłki zwracanego towaru ponosi Kupujący. Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

  3. W sytuacji uznania przez sklep, iż zwrócony towar nie odpowiada powyższym wymogom, może uznać odstąpienie od umowy za nieważne i pozostawić zakupiony towar do dyspozycji Kupującego.

  4. Ważne jest, aby Kupujący podczas odbierania towaru zwrócił szczególną uwagę na jego stan. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona, zaleca się, aby jej nie przyjmować bądź sporządzić obligatoryjnie protokół w obecności pracownika firmy spedycyjnej. W takim wypadku Kupujący winien skontaktować się z pracownikiem sklepu internetowego, informując o odmowie podjęcia uszkodzonej przesyłki, bądź o sporządzeniu protokołu uszkodzeń w obecności pracownika firmy spedycyjnej.

  5. Sklep internetowy po zbadaniu szkody w przewozie stosownie do okoliczności wyśle ponownie zamówiony produkt lub wymieni uszkodzony towar bądź też obniży cenę – stosownie do uszkodzenia jakie nastąpiło w czasie przewozu.

  6. W przypadku braku niemożliwości zastosowania pkt 5 powyżej (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), Sklep internetowy zwróci Kupującemu równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

VII. Gwarancja i reklamacje

  1. Wszystkie zakupione w sklepie internetowym towary posiadają gwarancję producenta.

  2. Sklep internetowy jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.

  3. Do reklamowanego towaru należy dołączyć oryginalny dowód zakupu (faktura VAT), kartę gwarancyjną (jeżeli była dołączona do produktu) oraz pismo informujące o wadach, będących podstawą zgłoszenia gwarancyjnego.

  4. Serwis zobowiązuje się dokonać naprawy gwarancyjnej w ciągu 14 dni roboczych od chwili dostarczenia reklamowanego produktu do siedziby firmy.

  5. Treść Gwarancji i obowiązki Gwaranta wynikają z dokumentu gwarancyjnego.

  6. Towary poddawane jakimkolwiek przeróbkom lub modyfikacjom tracą gwarancję.

  7. Reklamacje można zgłaszać w formie:

    • a) telefonicznej lub e-mailem:

      • telefonicznie ; +48 790 703 283

      • e-mail: info@laportofino.com;

    • b) pisemnej:

      • La Portofino, Cicha 16a , 39-200 Dębica

  8. W reklamacji należy opisać wadę towaru i w miarę możliwości przesłać zdjęcia. Reklamacje będą rozpoznawane niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Kupujący zostanie powiadomiony w formie wiadomości wysłanej pocztą elektroniczną lub telefonicznie.

VIII. Ochrona danych osobowych

  1. Formularz rejestracyjny zawiera dane pozwalające na określenie tożsamości użytkownika, czyli dane osobowe i teleadresowe. Każdy Klient, który wypełnił formularz rejestracyjny ma możliwość stałego dostępu do danych w celu ich weryfikacji, modyfikacji bądź też ich usunięcia.

  2. Dane osobowe wykorzystywane są tylko i wyłącznie do wysyłania zamówionego towaru, nie są i nie będą w żaden sposób obrabiane, udostępniane lub wykorzystywane do działań marketingowych.

  3. Dane osobowe będą przechowywane i przetwarzane przez administratora firmy La Portofino z zachowaniem wszelkich wymogów bezpieczeństwa określonych w Ustawie o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (tj. Dz.U. nr 101 poz. 926 z 2002 r. z późn. zm.).


[1] Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

REGULAMIN ZAMÓWIEŃ DLA KONSUMENTÓW

  1. Postanowienia niniejszego Regulaminu służą zapewnieniu praw Kupującego jako Konsumenta i mają zastosowanie wyłącznie do umów sprzedaży zawieranych przez Konsumentów.

  2. W zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Regulaminu sprzedaży drogą elektroniczną.

  3. Sprzedaż wysyłkowa na podstawie niniejszego regulaminu realizowana jest przez firmę La Portofino z siedzibą w Dębicy (39-200), pod adresem Cicha 16A, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonym przez XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Sądu Rejonowego w Rzeszowie , NIP: 8722152686, REGON: 181145330, zwanym dalej Sklepem internetowym.

  4. Konsument może kontaktować się ze Sklepem internetowym za pomocą poczty elektronicznej: info@laportofino.com oraz telefonicznie pod numerami: (+48) 790 703 283.

  5. Łączna cena za świadczenie wraz z podatkami oraz opłata za usługi pocztowe związane z dostawą przesyłki podana jest szczegółowo na stronie internetowej Sklepu internetowego, na której dokonywany jest zakup towaru. Towary opodatkowane są podatkiem od towarów i usług, a podana cena uwzględnia podatek VAT według stawki z chwili złożenia zamówienia.

  6. Za zamówiony towar konsument zobowiązany jest zapłacić w terminie 7 dni licząc od pierwszego dnia roboczego po dniu złożenia zamówienia, jeżeli sprzedaż dokonywana jest w trybie przedpłaty. Za datę zapłaty w takim wypadku uznaje się dzień uznania rachunku bankowego Sklepu internetowego (przelew bankowy) bądź moment autoryzacji transakcji (karta płatnicza).

  7. Za moment wydania towaru uważa się wydanie go przez przewoźnika konsumentowi.

  8. Sklep internetowy zobowiązuje się dostarczyć konsumentowi towar bez wad. Konsumentowi przysługuje prawo reklamacji zakupionego towaru z powodu ujawnienia się wady fizycznej lub prawnej (rękojmia za wady).

  9. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Konsument może złożyć oświadczenie
    o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie
    i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sklep internetowy albo Sklep internetowy nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.

  10. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sklep internetowy usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep internetowy. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.

  11. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

  12. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z  wyjątkiem kosztów:

      a) jeżeli Kupujący wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów;

    • b) bezpośrednich kosztów zwrotu towaru.

    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
  13. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:

      a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,

    • b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy.

    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
  14.  Konsument w celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy może skorzystać z poniższego formularza, nie jest to jednak obowiązkowe:

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

ADRESAT: La Portofino z siedzibą
w Dębicy (39-200), pod adresem: Cicha 16A

 

Ja/My(*) ….................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*), umowy dostawy następujących rzeczy(*), umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)........................................................................................................................................

 

- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) …........................................................................................

- Imię i nazwisko konsumenta(-ów)............................................................................................

- Adres konsumenta(-ów) ….......................................................................................................

- Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

- Data ….....................................................................................................................................

 

ZWROT PROSZĘ PRZELAĆ NA KONTO: _____________________________ (nr konta).

_______________

PODPIS i DATA

 

- niepotrzebne skreślić.

 

  1. Konsument ma obowiązek zwrócić towar do Sklepu internetowego lub przekazać go osobie upoważnionej przez ten sklep do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

  1. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  1. W razie odstąpienia przez Konsumenta od umowy ponosi on koszty przesyłki towaru do siedziby Sklepu internetowego.

  1. Prawo do odstąpienia od umowy, o którym mowa w pkt 10 powyżej, nie przysługuje Konsumentowi, jeżeli przedmiotem umowy jest:

a) towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta   lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

b) towar, który po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaje nierozłącznie połączony z innymi rzeczami.

  1.  W stosunku do Konsumentów nie są wiążące następujące postanowienia Regulaminu sprzedaży drogą elektroniczną:

a) „Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.”;

b) „Sklep internetowy dokłada wszelkich starań dotyczących tego, aby prezentowane na stronie internetowej informacje dotyczące prezentowanych produktów były zgodne z danymi katalogowymi producentów, jednak sklep internetowy zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów na stronie.”;

c) "Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości";

d) "Zwracany towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, (…), a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania". Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.”;

e) „W sytuacji uznania przez sklep, iż zwrócony towar nie odpowiada powyższym wymogom, może uznać odstąpienie od umowy za nieważne i pozostawić zakupiony towar do dyspozycji Kupującego.”;

f) „Do reklamowanego towaru należy dołączyć oryginalny dowód zakupu (faktura VAT), kartę gwarancyjną (jeżeli była dołączona do produktu) oraz pismo informujące o wadach, będących podstawą zgłoszenia gwarancyjnego.”

Pliki do pobrania


 


 

< Przejdź do strony głównej
Do działania sklepu konieczna jest włączona obsługa Javascript oraz Ciasteczek (cookies).